Reklamacja

                                                                           REKLAMACJA 

Reklamacje będą rozpatrywane na zasadach i w trybie określonym ustawą z dnia27 lipoca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego  (DZ.U.Nr 141 poz 1176).

W przypadku reklamacji prosimy o poinformowanie nas poprzez wiadomość e-mail.

                                          PROCEDURA WYSYŁKI REKLAMOWANEGO TOWARU

1)pobranie,wydrukowanie oraz wypełnienie "FORMULARZA REKLAMACYJNEGO" ( zakładka "reklamacje " )

2)zapakowanie czystego towaru wraz z paragonem lub fakturą oraz wypełnionym  "FORMULARZEM REKLAMACYJNYM"

3)wysłanie reklamowanego towaru na adres firmy:    SKLEP OBUWNICZY,  PLAC BOREK 18/1.22   , 63-500 OSTRZESZÓW


UWAGA:Nie przyjmujemy paczek przysłanych za pobraniem lub e-przesyłką.Przesyłka powinna być przesłana za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera.

Reklamacji podlegają tylko i wyłacznie fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu niezużytym.

gdy wady ukryte są naprawione klient nie może żądać zwrotu gotówki.

W przypadku zasadnej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dabego modelu) sklep zwróci klientowi wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji, lub zaoferuje mu inne dostępne towary do wyboru.

Zwroty kosztów transakcji realizujemy za pośrednictwem przelewu bankowego.

Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od momentu  odebrania przez nas przesyłki.

Reklamacji nie podlega:

-obuwie posiadające wady jawne widoczne w dniu zakupu lub o których kupujący jest poinformowany

-obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne - zamków , gum , lycry , obcasów , elementów wierzchu oraz wynikające z braku lub nieprawidłowej konserwacji obuwia

-obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne ( otarcia , rozerwania , skaleczenia,obicia , rysy )

-obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych - zamków , zdobień , guzików

-zabarwienie odzieży w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce

-odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skóry naturalnej pod wpływem potu lub zamoczenia obuwia

-wygoda obuwia

-części wymienne (tzw fleki , wierzchniki)

-starte lub przetarte spody obuwia

-niedopasowanie obuwia do stopy

-urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby( kokardki , guziczki , klamerki )

-uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne 

-naturalne zużycie obuwia

-wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia  (np.przemaczanie obuwia)

-wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi

-wady powstałe w wyniku preania obuwia w pralce 

-plamy na obuwiu powstałe na wskutek działania czynników zewnętrznych  

                                                                           -pobierz formularz reklamacyjny-